Nevíte si rady, zavolejte nám

558 746 704, 602 746 909

Přihlásit

Nepřihlášený uživatel

00 Kč
70/100-17 40M TT Geomax MX52 F Offroad

DUNLOP 70/100-17 40M TT Geomax MX52 F Offroad

Výrobce: DUNLOP

Kategorie: CROSS

Kód: 017633311

Dostupnost: 1 ks skladem

Doporučená cena: 1 573 Kč

1 101 Kč včetně DPH

910 Kč bez DPH

Popis zboží


Dunlop MX52 se svému předchůdci MX51 vyrovnává v brzdění a odolnosti a překonává jej ve všech ostatních oblastech svými dynamickými vlastnostmi. Model MX52 přináší celkově lepší výkon na středním až tvrdém povrchu s významnými vylepšeními ve směrové stabilitě, schopnosti adaptace, ovladatelnosti při smyku a přilnavosti při zatáčení. -Patentovaná technologie Progressive Cornering Block Technology (PCBT) je nová technologie, která je klíčem k lepší ovladatelnosti při smyku a přilnavosti při zatáčení -Lepší ovládání zadního kola při vysokém výkonu, větší stabilita v přímém směru a trakce spolu s menším opotřebením stupňovitě řešených středových bloků na tvrdém povrchu -Jedinečné rozložení bloků přináší lepší ovladatelnost, lehkost a stabilitu v zatáčkách, zatímco směrový dezén bloků optimalizuje výkon při brzdění a stabilitu v zatáčkách (zadní MX52) -Nové postranní bloky zlepšují průjezd zatáčkami a maximalizují výkon na tvrdém povrchu (zadní MX52) -Optimalizovaný systém Carcass Tension Control System (CTCS) podporuje směrovou přesnost a směrovou stabilitu -Použití pryže tlumící zpětné nárazy na zadní pneumatice přispívá ke snížení přenášených nárazů a lepší schopnosti kol kopírovat vozovku. PCBT-nová patentovaná technologie společnosti Dunlop nazvaná Progressive Cornering Block Technology zvyšuje flexibilitu bloků, která vede k lepší ovladatelnosti při smyku, a spolu s dvojitými okraji poskytuje zesílenou přilnavost při zatáčení. MBD-nová technologie rozložení bloků dezénu (Multiple Block Distribution, MBD) je charakteristická různými rozestupy mezi středovými bloky a oblastmi směrem k rameni pláště, což v kombinaci s menším počtem bloků ve středové části vede k lepšímu kontaktu s povrchem a zároveň spolehlivému záběru a přilnavosti. CTCS-technologie Carcass Tension Control System (CTCS) reguluje rozložení zatížení dezénu a optimalizuje napětí v různých oblastech pneumatiky, což má za následek konzistentnější a snadnější udržení směrové stability, lepší trakci v přímém směru a lepší zpětnou vazbu.

Čekejte prosím